Zajímavosti ze světa - HARVIA v Japonsku

07.03.2023

HARVIA se chystá posílit své prodeje v Japonsku. Finská společnost Harvia usiluje o upevnění svého postavení na Japonském trhu založením společného podniku. Společný podnik se zaměří na prodej a marketing nabídky saun a wellness značky Harvia na japonském trhu a jeho uvedení do provozu je plánováno koncem tohoto roku.

Učiněno tak bylo dnes, kdy Harvia Plc a Bergman Ltd z Tokia v Japonsku podepsali memorandum o záměru vytvoření společného podniku v Japonsku s posláním stát se významným místním hráčem na atraktivním a rostoucím japonském trhu saun a wellness. Harvia bude vlastnit 51 % a Bergman 49 % společnosti.

Tento krok navazuje na souvislé úsilí započaté již v říjnu 2021. Tehdy společnost Harvia podepsala smlouvu o výhradní distribuci se společností Bergman Ltd s cílem zvýšit povědomí a poptávku po nabídce saun a wellness značky HARVIA v Japonsku mezi komerčními i spotřebitelskými zákazníky. Během prvních 12 měsíců provozu Bergman zvýšil přítomnost produktů HARVIA u více než 20 místních prodejců a otevřel na trhu celkem 15 showroomů, přičemž dalších 7 se připravuje. V roce 2023 je plánem zvýšit počet showroomů Harvia Sauna & Spa v Japonsku na celkových více než 40.

"Naše strategické partnerství se společností Bergman se ukázalo jako úspěšné. Podařilo se nám rozšířit naši přítomnost na japonském trhu saun a lázní a prodej se vyvíjel velmi příznivě. Společný podnik dále posílí naši aktivitu v Japonsku a naším cílem je stát se dlouhodobě jedničkou v oblasti saun v Japonsku," říká Tapio Pajuharju, generální ředitel Harvia Plc."

"Jsme velmi potěšeni, že můžeme prohloubit naši spolupráci s Harvií prostřednictvím společného podniku, který má být založen. Saunová kultura v Japonsku zažívá boom a já jsem přesvědčen, že naše systematické aktivity s Harvií nám pomohou společně vyrůst a stát se jedničkou v oblasti saunování v obytných i komerčních prostorách. Harvia již působí ve velkých městech, jako je Tokio, Ósaka, Nagoja a Sapporo – a přítomnost rychle roste," říká Seiji Kasama, generální ředitel společnosti Bergman Ltd."

Bergman má více než 20 let zkušeností s marketingem a prodejem značkových evropských topných zařízení v Japonsku. Společnost má silné inženýrské a technické znalosti v oblasti návrhu, instalace a poprodejních služeb.

Zdroj: HARVIA newsletter 7.3.2023

https://harviagroup.com/investor-relations/news-and-releases/